In dit jaarverslag laten we zien wat we het afgelopen jaar bereikt hebben. Financieel, voor mens en maatschappij en op het gebied van duurzaamheid. Naast onze resultaten beschrijft dit jaarverslag waar we voor staan. En waar we voor gaan, met een groeiend aantal bevlogen medewerkers in schoonmaak, beveiliging, catering, zorg, horeca en integrale facilitaire dienstverlening. Nu al ruim meer dan 32.000.

In 2016 stond klantgerichtheid op de allereerste plaats bij Facilicom Group. Dat stond het natuurlijk altijd al, maar afgelopen jaar hebben we er hard aan gewerkt om klanten écht te laten zien én voelen wat de toegevoegde waarde is van facilitaire dienstverlening. Het is geen kostenpost. Nee, wij zorgen ervoor dat organisaties excellent kunnen presteren doordat alle facilitaire processen excellent geregeld zijn.

Het is onze overtuiging dat goede facilitaire dienstverlening in de toekomst het verschil gaat maken voor onze klanten. Voor hun dagelijkse business, maar ook bij het werven van talent. Want, wie wil er nu niet werken bij een organisatie waar alle zaken perfect in orde zijn. Waar je gezond, prettig én productief je werk kunt doen.

Onze medewerkers zetten zich hier iedere dag voor in. Waarbij we onze diensten steeds slimmer, vernieuwender en integraler maken. Hoe we dat doen? En wat we hebben bereikt in 2016? U leest er alles over in ons jaarverslag.